De Houthallen is opgericht vanuit de ideologie om het traditionele bouwen te veranderen. Om een goed zicht te geven op hun activiteiten hebben we op de homepage een video als achtergrond gemaakt van korte filmpjes en foto’s.
Na een stevig redesign van de website van deze huisartsenpraktijk is het voor patiënten een stuk makkelijker navigeren. Alle informatie is nu goed toegankelijk, ook voor mensen met een (visuele) beperking.
ExTH bedient 3 doelgroepen die betrokken zijn bij het examineren van mbo-kandidaten voor de opleiding Handhaver Toezicht en Veiligheid. Ons design zorgt ervoor dat zij de gewenste informatie snel kunnen vinden.
Skin Rebel Pro verkoopt via de webshop een eigen lijn betaalbare huidverbeteringsproducten voor iedereen. Dat verdient een custom design dat de doelgroep aanspreekt.
Proud 24•7, de toonaangevende importeur/groothandel van professionele salonconcepten in de kappersbranche had een stijlvolle, snelle webshop nodig om hun B2B-klanten goed te bedienen. Die konden we leveren in de vorm van een WooCommerce shop.
Wie meer werk heeft dan mensen kan bouwen op technisch uitzendbureau Profimax. Voor Profimax werken we aan zoekmachine optimalisatie en verzorgen we Google Ads.
Voor een software development event hebben we dit aangeleverde design pixel perfect uitgewerkt voor zowel de desktop als mobiele versies.
Voor de 9e editie van De Heerenzitting ‘s-Hertogenbosch hadden wij de eer om het webdesign- en development te mogen verzorgen rondom het thema James Bond.
Mystery Guest is al bijna 30 jaar de partij voor gedegen klantbelevingsonderzoeken en het werven en inzetten van Mysteryshoppers. Naast het redesign van de website hebben we ook de intergratie van aanmeldformulieren naar de bestaande backoffice verzorgd.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.