Tarieven logo design

Tarieven voor logo design

Er is voor vrijwel ieder budget ergens online wel een logo te krijgen. Je krijgt dan vaak alleen een full color versie.
Om je logo professioneel in verschillende situaties te kunnen gebruiken heb je echter meer versies nodig. Voor op je website maar ook voor drukwerk, horizontaal, verticaal, op een witte of zwarte achtergrond bijvoorbeeld. Daarom ontvang je van ons je nieuwe logo in alle denkbare versies in een Logopack (ZIP file).
Zie onder de tarieven de uitleg hierover.
Standard Logo
vanaf €450
Inclusief:
* zoals Coca Cola, Kleenex, FedEx
** zoals ESPN, IBM, H&M
Meest populair
Premium Logo
vanaf €950
Inclusief:
* zoals Nike, Spotify, Slack
** zoals Twitter X, Apple, Shell
Geanimeerd Logo
vanaf €1.650
Inclusief:
* zoals KFC, Pringles, Wendy's
** zoals Burger King, Domino's, Taco Bell
*** zoals Harley Davidson, Porsche, Starbucks

Logopack

Je nieuwe logo wordt geleverd in een Logopack (ZIP file) waarin je de volgende variaties van je logo vindt, zowel voor Digitale toepassingen als voor Print toepassingen: Verticale versie, Horizontale versie, Brandmark of Icon-versie, Wordmark versie. Daarnaast ontvang je al deze versies in de volgende uitvoeringen: Full Color,  Omgekeerd (diapostief),  Zwart, Wit.
Om te zorgen dat je hier wijs uit kunt voegen we er ook een Logopack Gids (PDF) aan toe.
logopack digital print
Vragen over logo's

FAQ Logo design

Wanneer je besluit te investeren in een op maat gemaakt logo heb je natuurlijk heel wat vragen. Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen over logo design.

Omdat het ontwerpen van een logo een creatief proces is is dat vantevoren niet te zeggen. Uiteraard nemen we jouw voorkeuren zoveel mogelijk mee in het proces. En zorgen we dat het logo aansluit bij je bedrijf, product/dienst, branche en doelgroep. We gaan voor een flexibel en tijdloos logo waar je trots op zult zijn.

Gemiddeld is de doorlooptijd van een logo ontwerp 2 tot 4 weken. Aangezien het ontwerpen van een logo en/of een huisstijl een creatief proces is, kunnen we niet exact aangeven hoe lang het zal duren voor jouw logo ontwerp klaar is. Heb je met spoed een logo ontwerp nodig? Dan zijn er zeker altijd mogelijkheden om je van dienst te zijn!
Een logo is niet hetzelfde als een beeldmerk. Een beeldmerk kan wel een onderdeel zijn van het bedrijfslogo. Zo gebruiken bedrijven als KLM, Starbucks en Heineken bijvoorbeeld de combinatie van een beeldmerk en een woordmerk in hun logo. Met andere woorden: het logo is een mix van tekst en beeld. En een beeldmerk is een afbeelding waar jouw bedrijgf of merk aan kan worden herkend. Denk aan het appeltje van Apple, de Nike swoosh, de oranje vis van de Staatsloterij en het dominosteentje van Domino’s. In een beeldmerk wordt geen tekst gebruikt.
Als professioneel bureau hebben wij de expertise en ervaring om een logo (en eventueel huisstijl) te creëren die jouw merk identiteit weerspiegelt en aansprekend zal zijn voor jouw doelgroep. We zullen de juiste visuele elementen combineren om een krachtige merkuitstraling te creëren.
We hebben informatie nodig over jouw bedrijf, doelgroep, kernwaarden, concurrenten en gewenste uitstraling. Daarnaast zijn voorbeelden van ontwerpen die jou aanspreken en specifieke vereisten ook nuttig voor ons ontwerpproces.